Verkkotuen blogi

Aiheeseen liittyvää kirjoittelua

Facebook deals nyt Suomessa

Facebook lanseerasi palvelun marraskuun alussa ja Facebook Deals -tarjoukset saapuivat myös Suomeen. Places- eli paikkatoimintoon perustuvat erikoistarjoukset tulevat Suomessa ensiksi käyttöön neljälle suurelle yritykselle, jotka ovat Elisa, Gigantti, Kesko ja McDonald’s.

Facebook Deals on palvelu, joka kilpailee muiden ryhmätarjouspalveluiden kuten Offerium ja kimppadiili kanssa. Facebook mainostaa, että palvelun avulla yritykset voivat:

1) saada uusia asiakkaita,

2) levittäa sanaa tuotteesta tai palvelusta ja

3) rakentaa lojaalisuutta brandia kohtaan.

Tiesitkö, että jo yli 200 miljoonaa henkilö käyttää Facebook:ia mobiilisti? Diilit näkyvät käyttäjille (jos he ovat aktivoinneet sijantipalvelutoiminnon), kun ovat tarjouksia tarjoavan paikan, esimerkiksi kaupan, lähettyvillä. Diilien avulla saadaan asiakas houkuteltua sisään liikkeeseen. Yleensä hyvän tarjouksen saaneet asiakkaat levittävät sanaa myös ystäväpiirilleen. Yhdellä Facebook käyttäjällä on keskimäärin 130 ystävää ja he käyttävät Facebook:ia noin kerran päivässä. Sana hyvästä tarjouksesta tai edusta voi siis levitä todella nopeasti.

Palvelu tarjoaa paljon mahdollisuuksia yrityksille. Palvelua voi käyttää hyödyksi hiljaisina aikoina ja olla käyttämättä kun myynti vetää.

Ota yhteyttä ja mietitään sopisiko tämä palvelu myös teidän yrityksen käyttöön!

Verkkokaupoista
Google hakukonelöydettävyys

Samanlaiset artikkelit

 

Kommentit

Ei vielä kommentteja. Voit kommentoida, jos haluat.
Suomen Verkkotuki Oy